måndag 11 juli 2011

Idag är vi lite slappa. Eller det kanske är jag som är slapp och behöver ta igen mig lite efter en hård vecka på jobbet. Men i kväll ska vi åka till klubben för att träna lite agility. Det ska bli kul och det är inte så varmt ute. Funderar också väldigt mycket och har inte bestämt mig än hur jag ska göra med den där helgen. Men nått som jag skulle vilja ha är ett stativ så jag kan filma mig själv och hundarna när vi tränar. Ska nog verligen ta och kolla in ett sådant. Annars tror jag att vi ska träna lite utställning och puta boll innan kvällen. Skönt att vara ledig i alla fall.


6 kommentarer:

P.S. hundar... sa...

Absolut får du länka! :)
Nej vi tränar inte rally ännu iallafall! :)
vi tänkte anmäla oss till en lydnadstävling när det blivit liite svalare så sensommar/höst då vi inte vill misslyckas pga värmen! :p

Ann-Margret o Vinja sa...

Förstår att du är seg efter ha jobbat så många dagar.
Lycka till med träningen ikväll :)

Marie sa...

Hoppas att du haft en toppenhelg, skönt väder har det ju varit, i alla fall på västkusten =D

Tusen tack för raderna hos mig
kramar

becca & olga sa...

Skulle med vilja filma mig när jag tränar, men jag får ge husse kameran istället :D

Anonym sa...

Skönt att slappa när det är varmt ute, hoppas ni mår bra, du och kamelerna? Var tränar ni agility? Falun?

Tassintryck sa...

Vilken fin bild! Tycker inte det låter som en slapp dag att springa runt på agilitybanan (puh). Duktigt!
kram från mig
/maria