tisdag 19 juli 2011

skitkatten




Så här låter min skitkatt mest hela dagarna. Krävande när hon vill gå ut och ett väldigt speciellt läte när hon tycker att hon har fått vara ute för mycket. Tyvärr har jag inte det på film. Lite svårt att filma nära som jag har mitt stora objektiv på :) Men ni får ta det för vad det är. Ville bara visa upp den pratiga attityden.

Ps jag erkänner SK "skitkatten" har mig lindad runt sin tass. Gör allt för denna katt och ja den andra katten som kallas för HK. Står för horkatten. Min sambo som har döpt henne hahaha. Eller ja han hittar på alla benämningar på katterna. Måste bara berätta att Astrid kallas för pruppan. Vet inte varför när de ska mysa ;)


1 kommentar:

Christina Klosterberg sa...

Vi har också en katt med mycket egen vilja och höga krav. Katter är roliga och eftersom de är så söta så har man högt i tak och mycket tålamod. Ungefär som med hundarna. Trots allt gillar jag individer med karaktär - djur som människor!

SV: Tack för tipsen, hoppas bilen rullar snart...