torsdag 13 maj 2010

Vi har motionerat

Nu har jag gett mig fasiken på att vi ska få lite flås. Kan ju inte vara så lat att bara hundarna ska få det och jag glida runt på cykeln. Så sagt och gjort jag och kamelerna har joggat tillsammans. För er som vet var jag bor så sprang vi nästan från oss till Torkel och till stallet. Känner mig nöjd. Synd bara att kamelerna inte delade samma förtjusning över övningen. De som är så snabba orkade inte springa bredvid matte och jag har svårt att tro att jag sprang så snabbt ;)

2 kommentarer:

Tassintryck sa...

Duktigt! Skicka lite energi hitåt för här kan det också behövas :-). Här regnar det och är allmänt grått och trist, hua. Hoppas att helgen blir bättre.
Må så gott!
Kram från mig
/maria

Sandra sa...

Haha, ja det är inte alltid kul att springa :P Dyrka brukar med lätthet jogga strax framför mig och husse när vi joggar med henne. Så springer hon 1 mil med lätthet. Men idag fick jag nästan släpa henne! Att löpa och ta en löprunda var tydligen ingen hit :P