fredag 14 maj 2010

Favoritleksaker

De här två sakerna är Mulis favoritleksaker. Det finns inget bättre än fiskbenet det svarta. Är igenligen ett spindelben från en spindel och den orange luggslitna saken. De dyker upp lite överallt. Men nu har hon börjat springa runt med den luggslitna saken och skriker med den i munnen. Ibland när jag är inne men mest när jag går utanför dörren. Igår kväll kom hon med fiskbenet och la det bredvid mig i sängen. När Iris kom och nosade på det blev hon förbannad. De här två sakerna ligger för det mesta i sängen hos mig när jag vaknar. Men nu har jag kommit på vad det är. Hon ger mig presenter. Jag är helt säker som de återkommer varje natt på huvudkudden eller i maghöjd.

Mulis vill visa sin bästa saker för sin matte. Det måste ju betyda att jag betyder mycket för henne. puss puss Mulis

Inga kommentarer: