söndag 2 maj 2010

Solen skiner och fåglarna kvittrar

Härligt äkta vårväder idag. Jag och hundarna ska föröka vara ute så mycket som möjligt idag. Plocka och dona lite i trädgården och sedan ska jag faktiskt packa bilen till helgen. För engångs skull ska jag vara väl förbered och inte bara kasta in saker i bilen. Men först ska den städas. Det tänka jag ägna mig åt på morgonen innan det blir för varmt. För sedan ska vi bara njuta av solen. Har just slängt ut Mulis i solen och jag tror inte att hon kommer in på ett tag. Iris ska få följa med ut i selen senare när det har torkat upp.

Hoppas att alla ni där ute har lika fint väder som oss. Vad ska ni hitta på dena underbara söndag?

1 kommentar:

Mirre sa...

Det är jättefint väder, men det är kallt, burrr. Vad duktig du är. Vi städade bilen supernoga i går som askungens möss haha. Men det var inte så gräsligt mycket hundhår som jag trodde, men såklart mycket. Men jag trodde hela bilen skulle vara helt luden =D

JA det är drygt detta med smällare, tror inte att det går att träna bort, eller om jag är beredd på att lägga ner tid på det då det bara är 2 helger om året eg.

Storkram