onsdag 12 maj 2010

Första träningen med bollen

Vet inte vad jag ska säga. Hundarna fattade nada :) Skulle klicka dem tänkte jag. Men det var lättare sagt än gjort. Astrid tittade på allting annat än bollen. Som grannes katt. Ankan trodde att hon skulle ligga ner. Maya var rädd för flugor och snusade efter godis. När jag sa åt henne lite lätt så ville hon gå in. Samtidigt som vi tränade mumsade Ankan i kattlådan.

Kanske ska börja inomhus i alla fall då. Hmm jag som tänkte att vi hade nått roligt att hålla på med på tomten. Men skam den som ger sig. :))

1 kommentar:

Tassintryck sa...

Hi hi. Kämpa på! Jag köpte ett sk hundspel idag för att aktivera hundarna inne lite då det regnade och var tråkigt, det var minst sagt annorlunda men kul. Självklart får du länka till mig, jag blir bara glad. Jag kommer lägga upp så småningom jag med på min hemsida och då är såklart din blogg given att nämnas också :-).
Ha det så bra!
Kram från oss
/maria