tisdag 11 maj 2010

Bilder från idag

Här kommer bilder från idag när vi träffade Johanna. Alla bilderna är tagna av henne.

Lite bus med Maya

Godis vill man ha i mellan varven

Ja det fanns inte en enda snygg fotbild i mina ögon från sidan. Det här var den bästa. haha. Hur ser man ut igentligen. Värsta gamnacken.

Lite snyggare framifrån. Maya är taggad

Inkallning. Maya är på gång

Nu kommer jag

Ankan gjorde det hon gör absolut bäst. Lätt värst. Hon fick titta på som hon fortfarande äter medicin. Trist trist sa Anka

Maya och hindret

Hon ser ut som en lite köttbulle min piraya

Jag och Astrid. Vilken kontakt. Men det var inte många sekunder det var så här. Men förhoppningsvis blir det bättre med lite träning

Ser ju riktigt prydligt ut. Hon kan ju lillstrumpan om hon förstår vad hon ska göra.


4 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

Vilka fina bilder!!=)

Emelie sa...

Härliga bilder på duktiga faraohundar!

Linda sa...

riktigt härliga aktiva bilder! kul att ha! ser bra ut;)

kram

Tassintryck sa...

Ser snyggt ut :-)!
Kram från mig
/maria