fredag 7 maj 2010

I morgon gäller det

Tidigt i morgon bitti åker jag och Maya och Astrid till Söderhamn. Vi ska äntligen tävla LC och försöka knipa det där sista som vi så gärna vill ha. Det blir att hålla alla tummar, tår och tassar man har. Men först ska vi ha lite skönthetsvård i öronen så de hör trasan riktigt bra och klippa klorna så de inte är för långa. Sen ska bilen packas med burar, täcken, brottardräckter, munkorgar och det viktigaste av allt. Regbevisen och licensboken. Utan de med sig är man rätt rökt, då får man åka hem igen. Tre faraohundar är anmälda. Mina två och en hane. Vet inte vem det är men jag har mina aningar.

Anka åker i kväll hem till min mamma och ska lulla runt med henne i kopplet. Ja vem som går runt med vem vet jag inte men jag gissar att Anka går med min mamma. Det blir skönt för Anki panki och hennes ben att ta det lungt med en annan åldring ;) Som mamma brukar säga. Jag och Anka tycker om samma saker.

2 kommentarer:

Norbergarna sa...

Vi håller tummarna!! Lycka till!!!!

Emelie sa...

Lycka till! Vi får hålla tummarna för varandra!! Lovar att höra av mig imorgon :)