måndag 13 april 2009

Vi vill ha en utmaning

Jag och hundarna vill ha en utmaning och vi vill att ni som läser bloggen ska hjälpa oss. Vi vill lära oss ett trix och ha förslag från er. Utmana oss i kommentaren med ett trix som jag och hundarna ska försöka lära oss. Så får vi se om vi väljer ditt trix. Bildbevis eller film kommer senare för att visa att vi kan det.

Jag behöver en morot för att träna och tyckte att det här kunde vara en kul grej. Så snälla kom med lite förslag. Det här kan bli riktigt skoj. Vi vill ha en massa förslag :))))

4 kommentarer:

Johanna, Hilda & Edda sa...

Snurra :)

Vore kul o se dom sitta fint också ;)

Emelie sa...

Kul idé, här är några förslag:

rulla runt
slalom (mellan ben)
"skäms"
high five

Anna sa...

Smacka med tänderna ;-)
Ligga på rygg
Kryp
Buga
Backa
Stå på bakbenen
Städa
Rulla en boll
Dra en filt över sig själv
Hoppa upp i famnen
Öppna dörren
Trycka på lampknappen

ja det var en del saker

Cattis & gänget sa...

Du har kvar min klickerbok va? Har för mig det står lite saker i den om jag inte blandar ihop allt :)