onsdag 8 april 2009

Anmält till en Rallytävling

Den 3 Juni i Sala ska jag och alla tre hundarna tävla om vi kom med förstås. Men det tror jag. Så nu gäller det att träna och träna så vi kan göra rätt bra resultat. För det skulle vara kul ifall gammeltanten kunde bli godkänd. Det tror jag att hon kan bli med lite träning. Nu har vi nått att träna för en riktig morot.

Någon som skulle vilja hänga på och knäppa lite kort. Det skulle vara kul att ha men svårt att fixa själv. Vi behöver support. :))

5 kommentarer:

Johanna, Hilda & Edda sa...

Jag kan hänga på om jag inte har nåt annat för mig :)

Anna Rasmussen sa...

Kanske jag ska ta med mina två och komma också.. Skulle allt vara lite rolgit med hela 5 farisar på en sån här tävling :-)

Emelie sa...

Spännande med rallyplaner och du har ju ett tag på dig att träna! Och vilken härlig bild på tjejerna du har som bakgrund!

C & gänget sa...

Jag kan oxå beroende på hur jag mår då förstås men det ska väl va f-n om jag inte är bra tills dess, iaf bättre.

Linda sa...

kul med rallytävling! vi håller alla tassar och tummar för er!

kram