onsdag 29 april 2009

Semester i helgen


Imorgon drar jag och rödingarna till fjälls med min mamma. Vi packar in oss i min nya bil och åker efter jobbet. Så ikväll står packning på listan. Hundsaker och människosaker ska samsas i en väska. Anka kommer att få tillbringa helgen i frihet utan koppel som hon älskar allt som har med fjällen att göra. Tror även att de andra två kommer att uppskatta lite luftombyte. Vi önskar fint väder så jag kan använda kameran massor och sedan uppdatera bloggen med många fina kort. :) Anledningen till att vi åker dit är också för att Maysan är väldigt skotträdd. Mellanstrumpan ska inte behöva vara rädd.

Så vi hörs igen på söndagkväll. Jag hoppas att ni får en toppenvalborg och att de inte smäller för mycket för våra vänner hundarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar inställning som "matte" :) ..skulle gjort exakt samma sak. Inte kul när de stackarna är rädda ..usch. En av anledningarna till att jag bor som jag gör.. min russell är rädd! Här ute hör jag flygplanen i himlen på natten.. lugnt alltså :)

Annakarin @ Mathias.W sa...

Ha ha jaaa min trädgård är hemsk, men den är ju till för hundarna ;) vad gör man inte för sina älsklingar!!!
Ha det gott i vår värmen ni också!