tisdag 28 april 2009

Österbybruk


Igår gjorde jag härliga försöka att anmäla till Österbybruk den 23 Maj. Det var nått fel så det gick inte att anmäla via Swedbank på kvällen. Jag höll på att bli tokig och tänkte jaha nu kommer vi inte med för att jag är ute i sista minuten. Men så såg jag att man kunde använda Visakortet. Vilken jäklatur att jag har ett sådant när det nästan var kris.
Så nu är lillstrumpan anmäld. Tänkte anmäla gammelstrumpan men så tänkte jag att jag sparar pengar till Specialen i Tånga som jag funderar på att anmäla alla tre. Ångrade mig i morse men nu känns det bra. Ekonomin är inte heller på topp den här månaden så några hundralappar som man kan spara är alltid nått. Ska bli härligt men en utomhus utställning. Vi vill ha fint väder och så jag vet några trevliga personer som kommer. Ska bli härligt och ses igen :) Maysan och Anka får följa som mascotar och ge tur till Astrid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då ses vi där!

kram
Alex

Helena sa...

Åh, vilken himla tur att du lyckades anmäla och betala med ditt Visa! Då ses vi där och båda tävlar! Härligt! Jag håller med dig - det måste bli bra väder. Inte bara under dagen utan på kvällen också så att vi kan grilla och kanske fira lite... :-) Vore himla kul.
Kram
(Roligt att alla tjejerna följer med!)

Emelie sa...

Vi anmälde också i Måndags med Swedbank och det var inga problem. Men tur att du kunde anmäla i alla fall så då syns vi där, Taika ska ju göra debut i championklass så jag ser verkligen fram emot det! kram