tisdag 21 april 2009

Utmaningen

Nu har jag bestämt mig för vilka trix jag ska lära hundarna. De kommer att få ett varsitt att lära in och jag har plockat ett från varje kommentar som jag fick med förslag.

Johannas förslag var Sitta fint och det ska Maysan få lära sig.

Emelies att gå slalom mellan benen får bli Ankas utmaning.

Anna hade ju en massa förslag och jag hade velat tagit att trycka på ljusknappen men vi har så små knappar så det är lite taskigt. Astrid ska iställer få lära sig att städa. Hon är ju den enda av hundarna i familjen som vill bära nått i munnen så det ska bli kul och se ifall hon fixar det här.

Om hur det går kommer längre fram i bloggen :)

3 kommentarer:

Norbergarna sa...

Spännande! Ska bli roligt att se när tjejerna fixar det=)!

Anonym sa...

Moto Boy.. han är heeeelt fantastisk! // :)

Jenny sa...

Jag har ett helt papper med saker som du ska få av mig. Grymt kul! Julia och valle kommer snart ligga i hård träning! ;)