lördag 30 mars 2013

Då var det beställt

Nu har jag beställt de här sakerna till Kamelerna från Hööks. De kommer att bli så fina i sina täcken tror jag. Men jag var osäker på storleken så jag beställde två olika. Jag är rätt säker på att Xena ska ha ett större. Nu fattas bara några tunga koner som jag vill inhandla till rallylydnadsträningen. Ja de kan även komma till användning till annat då jag gärna skulle vilja börja träna in rutan. Så vet ni någonstans där man kan handla billiga tunga lydnadskoner på nätet. Berätta det gärna. Jamihundsport hade koner för 35 kr styck och det tror jag är ett rätt bra pris.

2 kommentarer:

Arlo sa...

Finfina täcken till smäckra tjejerna! Det har öppnat ett Hööks här hos oss nyss, men vi har inte varit där och shoppat loss än :-)

Quila o Ronja sa...

Snyggt!!! Fina färger.
Har aldrig beställt från HÖÖK´S, men handlat i butik. Bra grejer till skapliga priser ;-)