tisdag 26 mars 2013

Det har börjat rycka i träningstarmen

Med sol och fint väder så har det börjat att suga i magen efter att få vara ute och träna. Jag hoppas att våren är på väg här nu så vi kan börja träna på allvar på allt möjligt. Visst vi kan träna inne och vi kan träna ute i snön men det är inte riktigt min grej känner jag. Jag vill ha det varmt och skönt och träna utan en massa kläder. Hatar att träna med jacka tex. som det är klumpigt och oskönt. Tur jag har bekväma kameler.


Men det börjar bli dax att planera upp träningen och vad vi ska lära oss olika veckor och försöka hålla oss till den planen. Kan bli svårt eller så blir det lätt. Jag är ju en periodare när det gäller att träna kamelerna. Men jag tror även att det är bra i vissa sammanhang som de då hinner smälta vad de har lärt sig.

Inga kommentarer: