söndag 3 mars 2013

Xena på utställning


Idag har vi varit på Svenska hundklubbens utställning här i Borlänge. Xena fick en fin kritik där det stod att hon var en feminim tik med fina drag. Fin kropp och vinkar och att hon rörde sig bra. Hon fick en 1:a och kritik lovande som står på den ena rosetten. Nu är hon mycket trött som vi även har varit på valpkurs idag. Det märktes att Xena både var trött och mätt som hon inte var översvallande intresserad av godiset på kursen. Nu sover hon fint med vänner. 

I morgon ska jag ta upp ett problem som jag och Xena har och jag hoppas att ni kanske kan kommentera och hjälpa oss med det. Ett rätt stort problem som kan orsaka många problem och lite lidande för henne i framtiden om hon blir sjuk. Men jag återkommer om det i morgon när jag vet hur jag ska beskriva det.

Inga kommentarer: