torsdag 3 mars 2011

Våran promenad i bilder

Snön smälter på taken och i den här stuprännan har det verkligen varit mycket is i vinter.


Försöker få till ett gruppfoto men som vanligt är de inte så hjälpsamma.

Maysan solar

Försökte få till en mamma dotter bild men det här var det närmaste de kunde vara varandra utan att se förnärmade ut.

Astrid on the loose. Rätt bra bild jag har fått till

Astrid igen

Maya och Astrid leker med min vante. Kolla in Mayas busbitning i kopplet

Lite dragkamp

Hade varit helt fantastiskt om båda hade kunnat vara lösa för de var jättebusiga. Men då hade de nog inte hört någonting så det vågade jag inte.

Astrid försöker med knepet att riva lite på Maya

Det fungerade inte, Maya gav inte upp

Hahaha jag fick den, kom och ta den då

Nu har jag den snart

Har du inte alls det

Min vante efter lek. Man får nog skulle sig själv som inte hade med någon leksak :) eller godis

Anka tyckte tillslut att det blev lite kallt trots sin fleece overall och ville gå hem. Här nerbäddad och masserad efter alla konstens regler och sover nu sött.


7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅH ni satt på bron där mitt gamla hunddagis, vad jag hade velat sitta där också. Härlig dag, visst??

Sofie sa...

Visst satt vi på den bron. Härligt varmt där i solen. Helt underbar dag har det varit

Lyckopiller sa...

vilken superduperhärlig dag ni har haft!

Quila o Ronja sa...

Härliga bilder från en härlig promenad. Synd på vanten, haha.
Susanne

Sofia sa...

Guuud va skönt det ser ut!

Visst önskar man att man hade ett ordentligt staket som var såpass långt att man kunde hägna in typ 200 hektar... Det hade varit grejer det :)

Arlo sa...

Jamen en flygande Astrid minsann! Flygande Jakob har jag hört talas om, men det här var bättre :-)

Sandra sa...

Härlig bild på Astrid på språng!! :D
Anka är ju bara för söt där hon ligger och myser :)