onsdag 16 mars 2011

Het efterlängtad tror jag

Idag har jag haft praktik och blev tillfrågad om jag kunde vara kvar 4 timmar extra efter att praktiken var slut som vanlig jobbare. Kändes lite tungt att vara där från 7-20 men vad gör man inte för att visa att man vill jobba. Som tur är har husse idag vabbat så kamelerna har haft full uppassning ändå så det passade ju fint att jag visade framfötterna på arbetsmarknaden.

Men när jag kom hem så kunde inte kamelerna sluta visa vad lyckliga de var när deras älskade matte kom hem. Det kändes skönt i själen att de har saknat mig <3 Jag har saknat dem med. Nu ska jag krypa ner i hundkorgen med Anka och kramas lite och kolla på Greys.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Det var helt okej att gå på bio själv faktiskt :) När jag bokade biljett satte jag mig i mitten på en rad där jag satt helt ensam, och när jag kom in i salongen var det en gubbe som bokat platsen precis bredvid. Typiskt osvenskt :P
Fast sen satt han och skickade sms om att han "hamnat bredvid en blond 25åring på bion", full pott för honom I guess. Har inte bestämt mig för om det var typiskt svenskt eller inte :P

Arlo sa...

NU har jag äntligen fått matten att länka till er, tjejer, så jag inte missar några av era äventyr!

Ann-Margret o Vinja sa...

Hu vad jobbigt med en sån lång arbetsdag :( Inget man vill göra ofta i alla fall.

Ja visst är det härligt att få ett så varmt bemötande när man kommer hem :)

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Bra att visa att man vill jobba - sånt lönar sig alltid i längden!

Sv: Ja, det är härligt att ha något att sträva mot!