torsdag 24 mars 2011

Tränat lite idag jag och Maya

Idag träffade jag Johanna och hjälpte henne att filma henne och hennes svarta kille Hank. Passade på att träna lite, pyttelite med Maya. Tycker att hon var riktigt duktig trots det bara var två plusgrader ute. Vi gjorde inget avancerat utan testade lite bara. Maya löper ju som sagt och jag var väldigt trött så det blev inget med kvalitet men jag var impad av henne som var sugen på att träna. Så nu längtar vi tills upptorkade gräsmattor och fint väder. Så vi kan få träna ordentligt

Hoppas att ni har haft en bra torsdag. I morgon ska jag kolla igenom alla bloggar som jag har på min blogglista. Har jobbat i tre dagar så det har inte funnits tid att kolla vad ni har skrivit men i morgon ska jag kolla :)) det ska bli spännande.

2 kommentarer:

Mirre sa...

Har lite bloggtorka jag, finner nada inspiration
tack för de peppande orden =D

Härligt med träning
kramar

Quila o Ronja sa...

Lite träning, är bättre än ingen träning. (Tror jag) Kul när dom gillar träning. Ojojo, vad träning det blev, hahaha
Allt gott
Susanne