söndag 13 mars 2011

Psst kolla hit

Kontaktannons i smyg :))


Hej! jag heter Maya men kallas för Maysan. Är en glad och sprallig tjej som gillar att jaga, äta gourme måltider och att ligga under täcket. Kiss är också ett av mina stora intressen. Det är härligt att luka på ute. Nu känner jag att jag gärna skulle vilja träffa en hårig vän och mysa lite med. Fyra eller tre ben spelar ingen roll bara du är snäll och tycker att jag är snygg och luktar gott :)

Hoppas att få träffa hanen i mitt liv.

Ps. Hör inte av er till matte för hon skulle inte godtycka utan kom till det stora gula huset och skäll lite så smyger jag ut. DS.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! gobit :)

Arlo sa...

Maysan! Du är ju tjejen jag väntat på i hela mitt liv! Jag är en ganska hårig kille, muskulös och vältränad med mycket humor och som älskar skogspromenader och hemmakvällar i Bian. Om du svarar får du foto på mig!
Svar till "Hoppas i Julita"