tisdag 5 januari 2010

Nu har jag beställt

Efter mycket velande för det är jag bra på så beställde jag den här lite billigare fleeceoverallen. Alla som har skrivit i förra kommentaren tyckte den andra och den tyckte väl jag också. Men efter att ha pratat med företagen så bestämde jag mig för den här. Den kan också sättas ihop med Hurrtas allvärdersoverall om jag vill beställa en sådan. Sedan var också tanken att ha den här under ett annat vintertäcke. Det kunde jag inte ha med den andra. Men nu känner jag mig helt inne på Hurrta kanske slutar det mad att alla hundarna springer runt här i overall. Vilken syn 3 tre röda kameler :)

Har fått bekräftat att overallen är skickad så jag ska ha den i postlådan senast fredag hoppas jag.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag hade Hurtta tillpinschern Vilja. Både fleecedelen och överdragsdelen. Väldigt varma och bra tyckte jag! Men jag är osäker på om Dyrka skulle uppskatta en med ben :P