torsdag 14 januari 2010

Har kollat in läget på Maya

Idag kollade jag vid frukosten in Mayas utställningstalang. Ingen annan hund var i köket så vi smög för att inte dra till oss mobben. Vi tränade lite med ost och jag kan säga att det gick bättre än det någonsin har gjort med att röra benen. Vad har hänt med hunden det är frågan. Hon har helt klart blivit annorlunde. Idag ska vi försöka hinna göra lite blodpudding i ugnen så vi kan träna med nått riktigt gott. Har en teori att vi ska träna lite trix och konster i utställningskopplet som hon blir så låg i det hemma. Sen vet jag inte om jag ska träna in oss på kedja. Jag har svårt för kedja men det skulle vara kul att kunna ställa med kedja som det är himla snygg. Ja vi får se hur det blir

1 kommentar:

Mirre sa...

Kedja håller ajg med om är riktigt snyggt, labradorer ska ju ha retrieverkoppel, så Bellman har ett brunt i rep, det är snyggast på honom =D

Jag ahde blivit tooookig om BQ raderat mina kort, nu raderade jag ju mina egna så, så jag vart tokig på mig själv. Men valpbilder är ju ngt speciellt.

Javisst är han en söööööt prinskorv, hehe

kram