fredag 8 januari 2010

Funderingar över bloggen

Skulle vilja ha min blogg mer som en hemsida och jag har funderat på det ett tag. Min hemsida som jag har går inte att förändra som den ska flyttas från googlepages till googgle sites. Men det verkar ta en bra tag. Sen funderar jag om jag ska köpa mig en hemsida men då vet jag inte vad jag ska ha för namn. Ska jag köpa en vill jag ha ett toppennamn på sidan så vi får se. Funderingarna finns. Så lite ska jag nog förändra på bloggen.

Annars idag ska jag sätta mig ner och räkna utställningsresultaten för faraohundarna 2009. Började här för ett tag sedan och skulle bara föra ner alla siffror för hundarna är färdiga så tappade jag bort mig och fick göra om allt. Då tappade jag helt suget och nu ska jag ge mig på det igen. Ska skaffa mig ett bättre upplägg det här året så jag ligger bra till hela tiden.

Sitter också och funderar om jag ska anmäla Maya till en inoff i Malugn men det är ju så långt. Ska nog hålla mig här om kring men jag har hela dagen på mig och fundera.

1 kommentar:

Katarina & Wiggo sa...

Haha precis, lite matcho måste man vara ;)


Hoppas det löser sig med din funderingar angående hemsida, det är svårt det där. Man får känna själv hur man vill ha det =)