tisdag 26 maj 2009

Vilken toppenpresent

Vilken toppendag och vilken toppenpresent. Jag har fyllt år idag eller gör det väll fortfarande :) Dagen har firats med tårta och lite presenter. Den bästa presenten fick jag ändå av min älskade sambo. 10 röda rosor och en helgkurs för Gerald O´Shea. För er som inte vet vilken Gerald är så är han en guru inom handling. Typ alla som visar faraohund supersnyggt har gått kurs för honom och nu hoppas jag att jag och Astrid ska bli ett lika snyggt par till Tånga hed. Här kan ni kolla in Geralds egna kennel Just Ask där han födder upp rottweiler. Här är hans personliga sida där man kan se var han håller kurser och seminarium. Jag är verkligen superglad för presenten.

Annars har jag tränat uppställning med alla hundarna idag och tro det eller ej Maya tyckte att det var superskoj. Det har väll aldrig hänt så det var också superkul. Tom öronen hängde med de som annars brukar hänga rakt ner.

6 kommentarer:

Norbergarna sa...

Grattis, Sofie!! Och jag är riktigt avundsjuk på din present..Ja, blommor i alla ära men kursen! oj, oj!

Cattis & gänget sa...

GRATTIS igen :) Kul present, Gerard lär ut bra fast efter kursen med honom var det så mycket att tänka på på utställningsfronten att jag blev alldeles matt. Värre än lydnad ;)

anna sa...

GRATTIS!!

Gerard är underbart kul och lärorik att lyssna på!

Anonym sa...

Stort Grattis! Är oxå avis på din present :)

Helena sa...

GRATTIS på födelsedagen i efterskott! Fin-fin present! Men han är rätt tuff, den där Gerhard...

Kram

Anonym sa...

stort gratis på födelsedagen!
kram
Alex