måndag 18 maj 2009

Mulis är hemma igen :)))))

När jag var ute i regnet och terroriserade alla grannarna så kom Mulis hem. Peder hörde en katt som skrek utanför dörren och där stod Mulis. Det regnar här hemma rätt mycket men Mulis var helt torr så hon kan inte ha gått speciellt långt. Så där stod jag en gata upp när Peder kom med alla hundarna och berättade att hon var hemma. Eller rättare sagt han kraxade fram det och att jag nästa gång skulle ta mobilen med mig. Mulis har helt klart varit instängd eller blivit ompysslad av någon. Hon luktar gammal källare eller gammal tant. Ja man får välja själv vad man tycker är närmast i lukt. Hon luktar inte gott ivarjefall.

Men jag kan säga att en sten har fallit från mitt hjärta. Jag har gråtit på jobbet och det har min mamma med gjort. Så nu känns det helt underbart. Inatt ska vi mysa jag och Mulis. Hon får inte gå ut nått mer idag.

Tack alla för att ni har peppat mig. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra :)

Cattis & gänget sa...

Sååååååå underbart! Inte gå till gamla tanter mer nu Mulis :D