fredag 22 maj 2009

Känner mig stolt

Idag har vinthundslkubbens årsbok kommit så då kan jag skryta lite grann. Både Astrid och Maya är placerade på varsin lista.

Maya slutade på 6:e plats på lc listan med två tävlingar förra året. Mitt mål förra året var att placera henne på listan och vi lyckades.

Astrid kom på 7:e plats av tikarna på utställnings listans topp 10. Jag är så stolt över min lilla stjärna som hon gjorde nästan alla placeringarna förra året som unghund. Hon går i sin mammas spår som första säsongen hon ställdes också blev placerad på en 7:e plats. Jag tycker att Astrid gjorde en liten bedrift som det finns många många fina faraotjejer där ute.

Grattis till alla andra faraohundar som också placerade sig på listan. :))) Det är alltid kul när det händer

2 kommentarer:

Emelie sa...

Måste bara inflika lite att det var ett fel i listan, Astrid placerade sig på 9 plats -kolla poängen så förstår du! Men håller med dig, blev glatt överaskad att se att Taika var med på listan trots bara fyra utställningar! Vi har väldigt fina flickor du och jag :) :)

Sofie sa...

Har sett det :) Men det får stå som det står för man vet som sagt inte vad som är rätt i nuläget. Det kan ju som sagt vara mer fel som inte vi vet om.