onsdag 6 maj 2009

Snabb kvällspromis med sällskap

Idag har jag tagit en kvällpromenad med Johanna och hennes dogs. Vi knallade på i bra takt tycker jag men jag får nog träna lite med mina hundar i smyg på att gå fint i kopplet. Johannas hundar gick där så fint med hängande koppel medans mina drog med spända. På de flesta promenaderna så är det de som går med mig och inte tvärt om. Jag får nog skärpa mig lite känner jag och fixa lite mer promenadvänliga hundar. Skulle vara skönt att kunna gå med armarna dinglande och att de inte ibland blev tre meter längre.

Skönt var det i allafall och nu känner jag mig nöjd och jag tror att hundarna gör det med.

2 kommentarer:

Linda sa...

man borde parkera sig i soffan oftare! bara inte göra någonting!

coolt med tält!

Norbergarna sa...

Jodå.Sissodär tre-tre och en halv=))