söndag 28 december 2008

Visit på Ikea

Igår tog jag och Peder en liten tripp till Ikea. Vi skulle inhandla nya möbler till datarummet eller ivarjefall lite bord. Även Peders dotter Ebba skulle få en skrivbord. På Ikea är det ju lätt att det slinker ner lite allt möjlig men vi höll oss faktist till planen och handlade ingenting mer än planerat.

Det är synd att jag inte har nått kort på hur det har sett ut innan vi fick in våra nya bord. skillnaden blev så himla bra mot vad det har varit. Köpet blev svartbruna bord med vita ben. Nya stolar blir en senare fråga som de är svindyra. Pinnstolen duger bra så länge. Det känns ivarjefall härligt att ha någonstans att sitta nu. Förut har jag ju fått husera där det finns plats med min lappe. Jag fick även upp mina Marilyn tavlor som har stått och skräpat i källaren. Nu börjar det bli lite mer min prägel på huset :)

Även några praktiska buttar att hänga på väggen inhandlades. Så nu slipper vi ha pennor och annat på borden. Allt smått och gott fick plats i dem. Mycket praktisk

Inga kommentarer: