torsdag 11 december 2008

Tränat i Bodarna

Inte Broarna som jag skrev förra gången utan Bodarna.

Så idag var vi där igen jag och Cattis med hundar. Jag hade Astrid med mig den här gången som Maya verkar hålla på och bli skendräktig. Ett säkert tecken är att hon inte är lika sugen på sin mat längre. Sen tycker hon att det mesta är jobbigt. Så hon fick vara hemma. Astrid var väll sådär impad som hon fick åka i Cattis knä till och från ridhuset. Cattis fina Ronia huserade där bak i bilen. Som min bil är lastbilsreggad så finns det inget baksäte utan bara två stolar fram och en mega skuff. Som inte Ronia skulle äta upp lilla Astrid så blev det framsätet för henne.

Jag och Astrid försökte oss på att sitta i position. När hon väll slog ner rumpan och man sa att hon var duktig så kollade hon direkt på Cattis och Ronia vad de gjorde. Typ ok jag var duktig vad gör de andra. Sen blev hon väldigt snabbt trött och en timmes träning var alldeles för långt för henne. Så det får bli många korta pass istället för ett långt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörrö du du, det kanske skulle vara Astrid som åt upp Ronia ;)