lördag 13 december 2008

Ett nytt shopping försök

Idag har jag och Peder varit på kupolen igen.

Den här gången gick det mycket bättre än förra gången. Han var glad och positiv mot förra gången. Vi hadlade också julklappar till varandra. Istället för att köpa nått som han inte vill ha så fick han välja själv. Inne på Jack and Jones så shoppade han lös på en massa kläder. Av mig fick han ett par nya jeans. Han har inte så mycket kläder så det var väll ett bra val av han.

Jag fick ett par DC skor. Jag ska slå in dom och öppna på julafton. Känns roligt fast jag vet vad det är. Även Pappa och mamma fick en varsin julklapp inhandlad.

Nu sitter vi här jag och hundarna och är ensama hemma. Peder är med sitt jobb och äter julbord. De träffades kl 16,00 för att ha förfest. Vad är det med killar, varför så tidigt de kommer inte att komma ihåg vad de äter senare. Ska bli intressant och se vad han är i för skick kl 02 någonting inatt när jag ska hämta honom.

Nu ska vi mysa och kolla på film och snart ta sista promenaden

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske är maten inte så viktig alla gånger? ;-)