torsdag 4 december 2008

Funderingar i huvudet

Jag har gått här i några dagar och funderat på min blogg. Jag har varit in på andra bloggar som också använder sig av blogspot och en del är mer personliga. Jag tror att det har fixat till bakrunder och annat själva. Jag vill också göra det hmm.

Sen funderar jag ifall man mer ska inrikta sig på en sak och inte svamla om allting. Ja som sagt jag funderar en hel del. Vi får se hur det blir. Jag har lite ideér men jag vet inte. Tycker själv att det är mer intressant ifall man är inriktad mot ett speciellt håll. Vad tycker ni?

Jag funderar vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske kan ha en hundblogg/sida och en personlig, två helt olika bloggar med andra ord?

Fast jag kan inte låta bli att svamla om annat jag heller ;) Fast mest hund blir det ju när 99% av ens liv består av de rackarna ;)