lördag 6 december 2008

Idag har vi promenerat

Innan jag och Peder drog till Borlänge så gick jag och hundarna på en långpromis. Sedan var vi och shoppade och när jag kom hem så drog jag iväg på en till långis med Cattis och Ronia. Jag kända att jag inte orkade med tre hundar så bara Astrid fick följa med. Promenaden var väldigt skön med snö i luften. Vi var nog ute i två timmar och knatade jag och Astrid allt som allt till mötet med Cattis och hem igen. Sen var det bara att ge sig ut på promenad med de andra två. Kan ju inte säga att de fick en lika lång promis. Men Astrid var väldigt nöjd tror jag.

Så jag har idag fått ordentligt med motion med andra ord och Astrid med. Imorgon får en annan hund följa med på långis och de andra två vara hemma. Tror att det är en bra idee att ge dem lite ensamtid med mig.

Jackan som jag köpte funkar föresten super. Den är otroligt skön och man svettas inte som en gris när man blir varm. Ett superköp med andra ord

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för promenixen, hör av dig när du kommer hem imorrn:)