fredag 12 december 2008

Så ska vi tävla igen

Idag har jag anmält Maya till en rallytävling i Uppsala.

Tävligen kommer att gå av stapeln den 10 Januari och jag hoppas att vi kommer att sköta oss bra. Sköter vi oss som det är tänkt men man vet aldrig om det blir som man har tänkt hmmmm. Men som sagt sköter vi oss så ser vi fram imot att bli uppflyttade en klass. Nu är vädret kanske inte Mayas bästa vän som det säkert kommer att vara kallt och ruggigt. Så jag ska nog vara mest nöjd med om vi kommer runt banan med en laddad Maya. Det kan ju bli så att man har en frysen faraohund som inte vill göra nått alls. Så det ska bli intressant.

Ett tag kände jag mig lite galen och tänkte anmäla alla tre. Men så tänkte jag att det är lättare att hålle en hund varm än tre fryslortar.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Lycka till!! Om inte annat så är det jäkligt bra träning inför "den riktiga lydnaden" och om resultatet blir bra så är ju det ett plus! Blir sugen själv när man läser hur duktiga alla andra är.

Anonym sa...

Spännande med tävling :)