torsdag 4 december 2008

Stora Stockholm

Ja det här är första gången på tre år som jag inte kommer att åka till SS. Planen var ju att jag skulle åka dit med två hundar men taskig ekonomi vid anmälnings tillfället gjorde att jag fick avstå. Idag har jag lite blandade känslor inför det här. Det känns skönt samtidigt som det känns tråkigt. Det har blivit lite som en tradition att åka dit. Sen skulle det ha blivit första gången för mig att ställa på SS och inte bara kolla.

Oturligt nog har jag några incheckningskort som går ut vid nyår. Men snälla sekreterar Anki på jobbet ska lösa in dem till mig. Det är verkligen nått som gör mig så glad. Nu slapp jag slänga dem i sopen.

Men den återkommer ju nästa år så jag får hoppas på bättre lycka då. Vi önskar alla som ska dit och ställa ett stort LYCKA TILL.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
VAd kul att du har shoppat lite av mig!! :)
Tusen tack!
Hoppas dina mottagare av korten oxå blir glada!

Kramkram
Emmy

Anonym sa...

Trist att vi inte ses imorgon... Undrar när vi träffas igen, egentligen?! Vi får väl bestämma något helt enkelt! :-)
Ha det så bra i helgen!
Kram