tisdag 1 juli 2008

Snart är det dax

Så är det snart torsdag och World Dog Show i Stockholm går av stapeln. Vilken hundfest med massor av hundar anmälda från olika delar av världen.

Själv ska jag troligen åka ner på lördag och träffa min kära vän Lotta och mumsa lite god mat och dricka vin. Väldigt lugnt med vinet kommer det att bli med helgen som varit i färskt minne. Vi kommer sedan att besöka mässan på söndagen och kolla in faraohundarna som är ca: 60 till antalet. Kameran kommer att vara en kär vän under det här besöket. Glömmer jag den hemma blir jag ledsen. Sen kommer vi såklart att hålla tummarna för våra favorit farisar. Ska bli så roligt att flera än de gamla vanliga.

Sen vill jag så klart hinna med och shoppa lite ifall det finns nått intressant. Ett stort problem som vi nu har är hur vi ska ta oss till mässan som busstrafiken är i strejk. hmm det kanske blir en lång promenad på söndagmorgon från någon parkering. Men det löser sig nog och jag känner av spänningen fast jag inte ska vara med och tävla själv..



2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej gumman hoppas att allt äe bra.. Hur är det på jobbet? Kul att åka till sthlm. Ha det gott Kramis

Anonym sa...

hej hej! Vad kul att du hittade mig/oss =) Och Byr tackar för komplimangen =D Ha så kul i helgen nu! Och jag fick jobbet på Statoil i Kvarnsveden förresten! Kram Karin