söndag 13 juli 2008

Lördag em och kväll

Vi hade ju sådan tur att vi fick tag på en stuga på området jag och hundarna.

Vi gjorde inget speciellt på kvällen och em utan det gick mest ut på att ta det lugnt. Vi var och handlade frulle och kollade in området med promisar. Jag sprang annars mest mellan servisehuset för att durscha, gå på toa och hämta vatten och köpa mat på uteserveringen. Maten avnjöts sedan med en liten flaska vin. Mycket mumsigt. vi somnade annars jättetidigt. Klockan tio var jag död så då släcktes lampan och vi sov ända till kl 8 på söndag morgonen. Verkligen behövligt efter en hård dag.

Våran lilla campingstuga

Inne i stugan. Den var verkligen väldigt fräsch och fin. Trivdes jättebra där.

Hundarna kollar in mitt strips som jag viftar runt med i luften. Astrids present fisken ligger framför henne. De får alltid en present när vi har varit på utställning.

Man skulle kunna ta Maysan för en snygg siames. Min lilla goding.

Snygging Astrid

Vampyren Maysan som ligger och myser.

Fortsätter och myser med firre fisk

Nu är vi trötta och säger god natt.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Ohh så mysigt ni har det. Vilken fin firre de fått. Bellman har ngn liknande en Nemo.. Visst är det mysigt på Lövudden? kram Söta de är på alla kort. Gillar det då du viftar med strips

Anonym sa...

Jag och Paula bodde också i stuga, fast i nummer 3 ;) Men vi sov bara där från torsdag till lördag. Jag åkte ju sedan hem för att åka till Alfta på söndagen... Jag tyckte också de var ovanligt mysiga stugor och mycket rymligare inuti än vad det såg ut som från utsidan.