lördag 5 juli 2008

Snart kommer vi WDS

Efter mycket trixande och grejande så är jag snart på väg till WDS.

Från börjar var det tänkt att jag skulle åka bil till Stockholm. Men efter att ha hört att hur mycket problem det var med att hitta en parkering så var jag inte längre så sugen att ta bilen. Så idag när jag surfade runt på hemsidan för WDS så såg jag att olika bussföretag hade turer till mässan. Så jag ringde upp ett bussföretag som skulle utgå från Falun och efter mycket om och men hade jag två platser på bussen bokad. Så nu ska jag och Johanna åka buss istället och det känns verkligen skönt. Vi slipper strula runt i trafiken och leta parkering. Nu kan vi sova påvägen dit och hem verkligen skönt.

Så kl 04.30 går bussen härifrån Säter så det kanske är dax att gå och lägga sig. Om 6 timmar börjar äventyret.

Inga kommentarer: