fredag 18 juli 2008

Beställt en ny sele


Igår beställd jag och Lotta lite selar tillsammans från England. fanns olika färger att välja mellan och jag tog en med rött fleece. Precis som den på bilden. Har redan en svart som jag har beställt förut från Jami hundsport. Men den är bara svart och sedan är den inte flecce runt magen. De här var lite roligare som man kunde välja vilken färg man ville ha. Först ville jag ha en rosa men då blev jag idiotförklarad av Lotta. Så det slutade med en röd för det fanns en vissla på bild med en röd och det var snyggt.
Så nu hoppas jag att jag har valt rätt storlek. Vi dividerade lite där och vi beställde olika storlekar. Så vi får se vem som blir bäst.
Men som Lotta skrev när hon beställde en annan sak. Jag hoppas att det går fort för jag ville ha den igår ;) precis så känner jag idag.

Inga kommentarer: