torsdag 17 juli 2008

Semester

Imorgon är det seeeemester och jag längtar verkligen till imorgon.
Fyra veckor ska jag bara ha det bra och slipper allt gnäll från jobbet. Fy fasiken vad jag längtar.

Så vad ska vi hitta på på semestern. Hmm få se nu det blir väll lite fix med huset som att måla fönster och fixa till taket. Jag och Peder har bara två veckor tillsammans så de lär bli intensiva. De andra två ensamma veckorna ska jag och hundarna bara göra hundiga saker. Nästan varje helg är ivarjefall uppbokad med utställningar och lure coursing. Först ut blir Ransäter nästa helg. Sedan kommer Svenstavik med två utställningar på samma dag. SKK och SvVK ska vi försöka hinna med. Maysan ska också visa upp sig där på SvVk. Ska bli mycket intressant och se hur hon sköter sig och om det finns några händer kvar efter det. Sist var hon helt galen och ville bara ha godis. Helgen efter de här två intesiva är ledig och då ska vi verkligen vara det också. Sedan bär det av till Sundsvall och LC tävlingen som kommer att gå där. Eller så blir det Norrköping/ Nyköping har inte riktigt bestämt mig än. Har till på måndag att bestäma mig när anmälningen till Sundsvall går ut.

Så det blir som sagt en massa tävlande men det känns underbart. Nu är vi ute på banan igen efter några års vilande. Utvilade och jagande efter meriter.

Inga kommentarer: