fredag 11 juli 2008

Äntligen dax

Snart åker vi, bilen är packad och vi ska nu bara sova våran skönhetssömn. Eller Astrid hoppas jag gör det hihi.

Ska bli ett litet äventyr att sova i campingstuga och jag hoppas att hundarna sköter sig. Som tur var var båda dagarna vid samma ring så jag behöver bara slå upp tältet en gång. Gud vad skönt. Trodde att vi hade en vagn att köra all packning på som tält, bur, stol,väska men ack vad jag bedrog mig. Så imorgon blir det att släppa två gånger från bilen. Man kanske blir stark på kuppen. Har även köpt med mig lite vin så jag kan fira lite på kvällen. Får köpa nått gott till hundarna så de kan mysa med.

Så nu blir det hopp i säng med stor förväntan på morgondagen. Jag håller tummarna för alla som ska tävla i helgen. Speciellt lite extra för Cattis och Johanna som ska till Alfta. Heja tjejer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack:) Lycka till själv - spännande med övernattning o tvådagars!! Jag är nog rätt sliten efter den här veckan men nu är det iaf helg även om det blir en tidig uppgång på söndag.

Vi hörs efter helgen!
Kramis

Anonym sa...

Grattis till Astrid som blev 5 ukl med HP! :) Vi sitter och håller tummarna idag också! :)