onsdag 16 juli 2008

Pm:et för Ransäter

Idag kom det med posten. Har kollat som en galning på nätet men ingen information har lags ut innan det kom med posten. Ivarjefall inte som jag har sett.

Det var 9 faraohundar anmälda och två stycken ska bedömas efter Astrid. Så vilka är de andra 6 förre Astrid och hur många av dem är tikar. Jag vet att Inez kommer så nu är det bara att gissa vilka de andra är. Tror att de andra hundarna kommer ifrån Antefas kennel. Två av dem är säkert Qing och Curry.

Så nu ska jag bara bestäma mig ifall vi ska åka eller inte. Har ju sagt för mig själv att är det tio anmälda skulle jag inte åka. Men det gick ju bra i helgen i Västerås så jag känner mig taggad verkligen. Lutar åt att jag åker ivarjefall för man vet ju som sagt nästan aldrig hur utgången blir. Men jag har ju en vecka på mig att fundera

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dyrka är en av dom :)

Anonym sa...

Klart du ska åka iväg till Ransäter!! Hejsa Astrid :-D Jag har några kort på er från specialen om du vill ha :-)