tisdag 23 april 2013

Been bag för hunden

För några dagar sedan så shoppade jag den här av en annan faraohundsmänniska genom facebook. Det är en hundbädd som är fylld med små plastkulor och som jag länge har velat ha. Kamelerna ligger annars i biabäddar och en stor plastbalja som de gillar väldigt mycket. Plastbaljan får jag tacka odjurets ägare för att jag fick överta. Jag trodde aldrig att de skulle gilla den men med en mjuk kudde och en filt över så gillas den jättemycket. Xena sover i den varje natt och myser. Annars har de gått hårt åt på den ena biabädden som kommer att kasseras så fort been hundbädden hämtas. Bia bädden är tuggad både här och där och även fyllningen är mindre på vissa ställen. Så nu hoppas jag att de kommer att gilla den här. Annars kanske jag tar över den :) Ett bra pris fick jag också vad jag tycker och mycket billigare än att inhandla en ny biabädd.


2 kommentarer:

Zallek - Kellaz sa...

Har också funderat på en sådan.

Hanna aka Lilla My sa...

Galet snygg. Undrar bara om mina hundar vill operera ut alla småkulor ;)