tisdag 27 april 2010

Spring i benen

Alla korten är från Lc tävlingen i Borlänge 2009. Det är Anna Larsson som har tagit alla korten. Tack Anna för alla fina korten på mina tjejer som du skickade till mig. Guld värt :)

Astrid springer så det dammar.

Astrid och Maya vid målgång och fångades trasan

Astrid och Ezhar Inex Cayenne "Thira" i rött.

Härligt fart kort på två snabba damer.

Att så härligt kort på Astrid där man verkligen ser hur de sträcker ut i full fart. Synd att Thira ser ut som hon springer lite saktare. Men det gör hon inte som hon var hunden som vann den här dagen.

Precis efter släppet. Man kan lätt bli lite framtung

Astrid och bleka matte och det hemska linnet som fastnade ovanför magen hela dagen.

Maya på jakt.

Maysan i rött och Faouziah´s Cecario "Bobbo" i blått

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder! :) ..ja visst känns d lite bra iaf.. va skönt för dig med då.

Jag länkar till dig hoppas d ok. :)

Norbergarna sa...

Vilka jättehärliga bilder! Och ett grattis till bt 3 och ck i helgen! Jag känner mig nöjd med våran etta jag;) När jag hinner på Jimmy här i veckan ska han få hjälpa mig att skicka film til dig från i Söndags=)