torsdag 22 april 2010

Förskräckligt väder

Nu har vi fått höst här i Dalarna igen. Det blåser och kommer ner små flingor med snö. Idag har jag pluggat lite men tänkte att i morgon kanske jag ska ta med mig tre glada hundar och tre stora klöver ut i skogen. Som det är lite kallt så hinner de ju inte tina så mycket. Kanske bäst att passa på innan det blir högsommar. Kan tänka mig vad fräsha de är då. Usch vill inte ens tänka tanken. Tror att jag ska spåra en gång utan blod för att se hur de reagerar som jag inte har skaffat mig nått blod. Ska bara skaffa fram ett rep så jag har nått att binda klöven med runt träder. Vill ju inte att den ska försvinna nu när jag äntligen har en till kamelerna.

1 kommentar:

Helena sa...

Precis, var är våren? Burrrrr! Jag gillar inte alls det här. Men vi hoppas på bättre väder i helgen! :-)

Kram
/H