lördag 17 april 2010

Klickat hundar

Idag har vi klickat köttbullar och det var verkligen uppskattat. Jag sitter på knä framför hundarna och knystar inte ett ljud för att de ska få tänka själva. När de gör rätt sak klickar jag och ger godis. Men det svåra idag var klicka och kolla på hunden samtidigt som det satt en hungrig Iris i knät. Tänk att hon ska vara så förbannat sugen på allt man kan stoppa i munnen. En Anka i kattform. Men himla gullig.

Måste bara få sambon att filma oss då Anka är så himla roligt och verkligen studsar fram och inte alls hinner tänka. Så att få henne lugn är inte det lättaste.

Maya hon kör hela registret av saker hon kan och inte har lärt sig, Samtidigt som hon visar tänderna och låter.

Astrid har jag idag klickat med utställningskopplet och det är en smart tjej på andra sidan. Tänker och är lugn. Annat mot de andra två galningarna.

1 kommentar:

Mirre sa...

Ohh det lät ju bra med extra bvitamin, det ska jag ha i åtanke =D. Bäsrstens halsband har jag, och det funakr nog allt.

Fästingar är vidriga äckliga päckeldjur.

ja måste bearbeta mig själv där och inte ha så mykt krav och måste lära mig ha tålamod med Bellman dessa ggr =D

Ohh vad duktiga dina hundar är, så söt lilla missen är som är ett matvrak =D.

Klickern är great, hittar ej mina så måste köpa nya, de funkar bra på Bellman
kram