söndag 18 april 2010

Långpromenad runt Ljustern

Idag tog jag, Johanna och Cajsa våra hundar runt Ljustern tillsammans. Kul att promenera tillsammans och prata om allt möjligt. Vädret var soligt men lite kallt. När vi kom hem igen så var vi ute på gården och plockade upp den sista hundbajsen från gräsmattan. Så nu är den vårfin igen :) Det gillar vi. Korten neranför är tagna för precis en vecka sedan när jag gick själv runt sjön. Som ni ser har vi snö kvar här i Säter men den försvinner sakta men säkert.

Maysan ser alltid lika road ut på kort.

Astrid blundar gärna har jag märkt. Har flera kort på henne när hon gör så. Maya lika road här.

Ja ni ser ju hur fotovänliga de är familjen kamel. Anka är inte med som hon inte går runt sjön. Hon röstar för promenader med lugnt tempo så man kan ha nosen i diket hela tiden.


3 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas att Asta är med mer på noterna på söndag då ;-)

Vi ses!
Solo kommer dock inte men Lusse ska jag försöka ställa ut med större lycka, hoppas jag, än tidigare gånger.

Kram
/H

Norbergarna sa...

Men Maysan då är så sööööt=))))

Mirre sa...

Ohh vad trevligt att träffas ett tjejgäng och promeneraa =D.

Fina bilder
kram