tisdag 9 februari 2010

Till Falun igen då

Idag ringde de då upp från Falu djursjukhus och inte var det en veterinär som ringde. Varför kan man inte få prata med en veterinär när man skulle få göra det. Tjejen som ringde kunde inte ett smak om nekroser och jag kände att jag blev irriterad. Hon kunde inte svara på nått så vi fick en tid i morgon och det var väl det de ville också. Känns lite surt men då får vi ju också reda på om det är nått. Men jag hoppas att vi får en veterinär som har kollat på Maya när vi kom in förra gången. Det underlättar ju om den har lite bakgrunds fakta. Jag vill inte ha en 5 veterinär på samma sjukdomsbild och det kommer jag och säga också om det är nått. Fast det verkar ju ändå som de var intresserade av att vi skulle komma dit som de hade fixat en tid åt oss redan i morgon. Så sovmorgonen blev flyttad till torsdag. Klockan 9.15 ska vi vara i Falun i morgon. Suck blir en tidig dag i morgon med.

Inga kommentarer: