torsdag 4 februari 2010

Får jag presentera

Ajixmex Uhapuaa
Nytillskottet i familjen. Vet inte vad hon ska heta men det lutar kanske åt Berit. Har ni några andra förslag så lämna dem gärna. Hon är en liten havanna oriental och jag är helt lost i färgen. Tycker inte att det finns någon finare färg. Hoppas att man kommer att kunna se lite skillnad på Mulis och den här damen men det ska nog inte vara så svårt som den här har större öron :) Jag skulle ha slagit dövörat till när jag fick veta om den här lilla tjejen och inte bet om att få se några kort. För så fort de hamnade i inkorgen var jag såld i den lilla flörtkullan. Jag hoppas att Mulis kommer att bli glad som flörtkullan är en present till henne. Någon som pratar samma språk och någon som man kan ligga och mysa tillsammans med. Doris är ju inte så sugen på det. Ska nog även prova att ställa ut damen sedan när hon blir lite större. Känner att jag vill åka och hämta hem henne nu. Har ingen lust att vänta men jag är väl tvungen. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Om ni vill titta in hos Ajixmex så gör du det HÄR
Alla korten är tagna av Fredrik och Lotta Smedin
Framtida ställning för att puckla på Mulis

Sugen på nått gott

Stora öron

Lite blyg


10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan knappt vänta jag heller !! hon är ju otroligt söt vad det skall bli roligt med ännu ett barnbarn !! Kramar Mormor

Perro Cimarron Uruguayo sa...

Åhh vilken söt liten kisse misse! Alldeles bedårande ju!

Tack för lyckönskningen med valparna.

/Jessica
http://homeofchampionscimarron.blogspot.com

http://breedings.blogspot.com/

Norbergarna sa...

Men en sån helt fantastisk tjej!!! Lycka till!

Anna G sa...

Otroligt vacker!

jenny sa...

Åh vad söt hon är! Nu kan vi ju även åka på kattutställningar tillsammans! :D

Anna sa...

Jättevacker tjej. Grattis :-D

Emelie sa...

Åh vilken sötnos, förstår att du inte kunde motstå henne!

Annakarin @ Mathias.W sa...

Otroligt vacker, vilken utstrålning och vilken härlig hals :)
Kan bara önska er lycka till, hon kommer att bli en skönhet!

Sandra & Dyrka sa...

Hon är ju helt bedårande söt!!!! Vill också ha! Förstår att du är otålig, men du vet den som väntar på något gott ;-)

Sofie sa...

Vilken sötnos!! Älskar öronen :)