torsdag 11 februari 2010

Besökte bibblan

Ibland besöker jag bibblan för att kolla om det är några böcker som jag vill köpa. Känns bra att kolla in dem först innan man köper dem. Svårt att bara beställa en bra faktabok utan att ha kollat i en. Faktaböcker är ju också nått som man läser flera gånger och kollar i så den ska ju bara bra. Hittade de här två böckerna.

En väldigt trevlig bok som hade bra bilder och en bra uppbyggnad. Har en massage bok hemma och jag tror att den och den här kan komplittera varandra väldigt bra. Så den här kommer jag nog att inhandla när det blir lite mer pengar i plånboken.


Den här boken blev jag helt tagen i. Den förklarade sporten freestyle väldigt bra och jag blev verkligen sugen att prova på den på riktig. Har varit lite sugen på att testa under en längre tid så jag lär väl göra det. Passar nog alla tre hundarna. Den beskrev väldigt bra targeting och vilka övningar som man kan träna in. Är ni intresserade av freestyle kolla in den här.


1 kommentar:

Emelie sa...

Har den första boken (massage och stretching) och jag tycker den är kanon och jag använder den flitigt kan jag tala om!