onsdag 3 februari 2010

Härliga vintern

Jag gillar vintern, Doris gillar vintern och kamelerna är det väl så där med :)De gillar den när det inte är för kallt. Mulis hatar vintern och ligger bara där det är riktigt riktigt varmt. Jag tycker att det är så härligt att vara ute och lufsa runt när det snöar lite och speciellt på kvällarna. Jag gillar att gå långt på kvällarna för det är så lugnt och skönt ute. Vi är ute på dagarna också men kvällarna är speciella. Igår tror jag att alla tyckte att det var skönt. De lufsade på och Anka såg verkligen ut som en ponny i sin overall. Runt -5 är perfekt väder för mig och kamelerna.

2 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

va duktig jag va, tog bort din kommentar ist för publicera. går lite för fort ibland=/ ja jag hoppas att det här ska bli bra nu, de börja ju bra iaf=) jag älskar oxå kvällspromenaderna i detta väder=) vi får ta en tillsammans snart=)

Norbergarna sa...

Lugnt=)
Du vet den som väntar på nåt gott...=)) Kram!